5 juli 2013

Wedding Dance


Jeetje ik heb toch echt even watervallen laten stromen nu. Mijn vader is in 2009 plotseling overleden aan een hartaanval. Ik was toen 15 jaar oud. Stel je eens voor dat hij er zomaar opeens niet meer is. Die gedachte was vaak door mijn hoofd geschoten. Dan vallen alle dingen, die zo vanzelfsprekend zijn, ineens weg.

Dit filmpje confronteert mij enorm en dit is een van de grote redenen waarom ik lang heb gezegd dat ik niet wil trouwen of kinderen wil krijgen. Een huwelijksdag en een kind krijgen worden omschreven als de mooiste dagen van je leven, maar zo zie ik dat niet. Want het zijn de dagen dat ik mijn vader het hardste nodig heb, en hij zal er niet zijn.

2 opmerkingen:

  1. Ik had hem al eens gezien maar heb nu weer tranen met tuiten gehuild :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En het lijkt me echt super moeilijk als mijn vader nu zomaar zou overlijden..

    BeantwoordenVerwijderen